Запис Детальніше

Вплив конкуренції між суб’єктами ринку новин на розвиток інформаційного агентства «Укрінформ» (2000–2008 рр.)

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив конкуренції між суб’єктами ринку новин на розвиток інформаційного агентства «Укрінформ» (2000–2008 рр.)
 
Creator Фоменко, В.К.
 
Subject конкуренція
інформаційні агентства
новинарний продукт
 
Description Фоменко Володимир Костянтинович – керівник Харківського регіонального відділу Укрінформу, викладач кафедри журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
Автор досліджує особливості розвитку «Укрінформу» на сучасному етапі під впливом конкуренції між суб’єктами інформаційного ринку. Показані шляхи поступового переходу до конвергенції та диференціації новинарного продукту агентства. Визначено основні функції інформаційних агентств – вироблення та продаж новин – в умовах конкурентного середовища. The author explores the features of development of «Ukrinform» on a modern stage under influence of competition between subjects of the informative market. The ways of gradual conversion to|by| convergence and differentiation of news product of agency are shown. The main functions of news agencies – production and sailing news – in competitive environment are determined.
 
Date 2011-05-26T07:59:58Z
2011-05-26T07:59:58Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Фоменко В.К. Вплив конкуренції між суб’єктами ринку новин на розвиток інформаційного агентства «Укрінформ» (2000–2008 рр.) / В.К. Фоменко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 874. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. І. – С. 28 – 32
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/2925
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна