Запис Детальніше

Реалізація когнітивного аспекту підручника з мови навчання для іноземних студентів у міжкультурній парадигмі

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація когнітивного аспекту підручника з мови навчання для іноземних студентів у міжкультурній парадигмі
 
Creator Ушакова, Н.І.
Ушакова, Н.И.
Ushakova, N.I.
 
Subject the language of studying textbook
foreign students
cognitive basis
cross-cultural communication
functional language description
учебник по языку обучения
иностранные студенты
когнитивные опоры
межкультурная коммуникация
функциональное описание языка
підручник з мови навчання
іноземні студенти
когнітивні опори
міжкультурна комунікація
функціональне описання мови
 
Description The article is dedicated to the problem of the cognitive basis creation for the language of studying textbook for foreign students in Ukraine. The problem is considered in the context of modern methodical paradigm of functional language description and cross-cultural communication.
Стаття присвячена проблемі створення когнітивних опор у підручнику з мови навчання для іноземних студентів ВНЗ України. Проблема аналізується в контексті сучасної методичної парадигми функціонального описання мови та міжкультурної комунікації.
 
Date 2011-05-31T10:42:05Z
2011-05-31T10:42:05Z
2008
 
Type Article
 
Identifier "Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2008, № 12
УДК 81’243:371.671
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3129
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти