Запис Детальніше

Аспекти підручника з мови навчання для іноземних студентів у контексті акмеологічного освітнього підходу

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аспекти підручника з мови навчання для іноземних студентів у контексті акмеологічного освітнього підходу
 
Creator Ушакова, Н.І.
Ушакова, Н.И.
Ushakova, N.I.
 
Subject acmeological educational approach
language textbook for foreign students
high-educated professional
акмеологический образовательный подход
учебник по языку обучения
успешная профессиональная личность
акмеологічний освітній підхід
підручник з мови навчання
успішна професійна особистість
 
Description The article is devoted to the problems of making of the system of high-educated person development. The main aspects of the language textbook for foreign students in acmeological educational approach are analyzed.
Статтю присвячено проблемам створення у системі підручника з мови навчання для іноземних студентів механізмів розвитку освіченої професійної особистості. Розглядається функціонування аспектів підручника в освітній акмеологічній парадигмі.
 
Date 2011-05-31T11:42:07Z
2011-05-31T11:42:07Z
2008
 
Type Article
 
Identifier "Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2008, № 13
УДК 371.671:81’243-057.875
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3143
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти