Запис Детальніше

Метамовний підхід у теорії підручника з мови навчання для іноземних студентів

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Метамовний підхід у теорії підручника з мови навчання для іноземних студентів
 
Creator Ушакова, Н.І.
Ушакова, Н.И.
Ushakova, N.I.
 
Subject textbook meta-language
the second language
foreign students
метаязык учебника
язык обучения
иностранные студенты
метамова підручника
мова навчання
іноземні студенти
 
Description The modern state of theoretical development of the problem of the second language textbook for foreign students’ meta-language has been analyzed in the article. Linguistic and methodical requirements to meta-language as one of the determinatives of developing communicative-cognitive process of teaching have been formulated.
У статті розглянуто сучасний стан теоретичної розробки проблеми створення метамови підручника з мови навчання для іноземних студентів. Сформульовано лінгвістичні та методичні вимоги до метамови як одного з визначальних чинників організації розвивального комунікативно-когнітивного процесу навчання.
 
Date 2011-06-02T10:09:54Z
2011-06-02T10:09:54Z
2009
 
Type Article
 
Identifier "Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2009, № 15
УДК 81’243:378.091.64-054.62
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3235
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти