Метамовний підхід у теорії підручника з мови навчання для іноземних студентів
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Метамовний підхід у теорії підручника з мови навчання для іноземних студентів
|
|
Creator |
Ушакова, Н.І.
Ушакова, Н.И. Ushakova, N.I. |
|
Subject |
textbook meta-language
the second language foreign students метаязык учебника язык обучения иностранные студенты метамова підручника мова навчання іноземні студенти |
|
Description |
The modern state of theoretical development of the problem of the second language textbook for foreign students’ meta-language has been analyzed in the article. Linguistic and methodical requirements to meta-language as one of the determinatives of developing communicative-cognitive process of teaching have been formulated.
У статті розглянуто сучасний стан теоретичної розробки проблеми створення метамови підручника з мови навчання для іноземних студентів. Сформульовано лінгвістичні та методичні вимоги до метамови як одного з визначальних чинників організації розвивального комунікативно-когнітивного процесу навчання. |
|
Date |
2011-06-02T10:09:54Z
2011-06-02T10:09:54Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2009, № 15
УДК 81’243:378.091.64-054.62 http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3235 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти
|
|