Запис Детальніше

Ціннісний аспект ставлення до грошей та особливості грошової задоволеності підприємців

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ціннісний аспект ставлення до грошей та особливості грошової задоволеності підприємців
 
Creator Яновська, С.Г.
 
Subject грошова задоволеність
підприємець
ставлення до грошей
 
Description У статті проаналізовано ціннісний аспект ставлення до грошей та особливості грошової задоволеності підприємців. Ці особливості виявляються на рівні потреб і ступеня їх задоволення, соціальних установках, переживаннях, пов’язаних з грошима. У підприємців нижче цінність грошей і вище рівень грошової задоволеності. У них раціональніше і усвідомлене відношення до грошей, в порівнянні з непідприємцями. Підприємці швидше навчаються новим правилам поведінки в економічній ситуації, частіше орієнтовані на об’єктивне і раціональне сприйняття ситуації, що склалася, і пошук вирішення проблеми.
Ключові слова: підприємець, ставлення до грошей, грошова задоволеність.
В статье проанализирован ценностный аспект отношения к деньгам и особенности денежной удовлетворенности предпринимателей. Эти особенности проявляются на уровне потребностей и степени их удовлетворения, социальных установках, переживаниях, связанных с деньгами. У предпринимателей ниже ценность денег и выше уровень денежной удовлетворенности. У них более рациональное отношение к деньгам по сравнению с непредпринимателями. Предприниматели быстрее учатся новым правилам поведения в экономической ситуации, чаще ориентированы на объективное и рациональное восприятие сложившейся ситуации и поиск решения проблемы.
Ключевые слова: предприниматель, отношение к деньгам, денежная удовлетворенность.
The article analysed the valued aspect of attitude towards money and feature of money satisfaction of businessmen. These features are shown up at the level of necessities and degree of their satisfaction, social options, experiencing, related to the money. For businessmen a value of money is below and a level of money satisfaction is higher. They have more rational attitude towards money as compared to those who are not businessmen. Businessmen study quickly new rules of behaviour in an economic situation, more frequent oriented to objective and rational perception of the situation and search of problem solving.
Keywords: businessman, attitude towards money, money satisfaction.
 
Date 2010
2010
2010
 
Type Article
 
Identifier 0453-8048
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3248
 
Language uk
 
Relation ВІСНИК ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені В.Н.Каразіна № 913 СЕРІЯ: “ПСИХОЛОГІЯ” Випуск 44;УДК 159.923:336.74