Вивчення рекламної діяльності як актуальний напрямок університетської освіти майбутніх журналістів: методичні аспекти
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вивчення рекламної діяльності як актуальний напрямок університетської освіти майбутніх журналістів: методичні аспекти
|
|
Creator |
Хавкіна, Л.М.
|
|
Subject |
вивчення рекламної діяльності
журналістська освіта Харкiвський унiверситет |
|
Description |
Статья посвящена методическим аспектам преподавания студентам-журналистам рекламной деятельности как весомого компонента и фактора формирования современного коммуникативного пространства. The article is devoted to methodical aspects of teaching to students-journalists of advertisement as a important components and factors of formation of modern communicative space. |
|
Date |
2011-06-06T10:35:33Z
2011-06-06T10:35:33Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хавкіна Л.М. Вивчення рекламної діяльності як актуальний напрямок університетської освіти майбутніх журналістів: методичні аспекти / Л.М. Хавкіна // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2007. – № 766. Сер.: Філологія. – Вип. 51. – С. 25 – 29
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3302 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
|
|