Запис Детальніше

Вивчення рекламної діяльності як актуальний напрямок університетської освіти майбутніх журналістів: методичні аспекти

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вивчення рекламної діяльності як актуальний напрямок університетської освіти майбутніх журналістів: методичні аспекти
 
Creator Хавкіна, Л.М.
 
Subject вивчення рекламної діяльності
журналістська освіта
Харкiвський унiверситет
 
Description Статья посвящена методическим аспектам преподавания студентам-журналистам рекламной деятельности как весомого компонента и фактора формирования современного коммуникативного пространства.
The article is devoted to methodical aspects of teaching to students-journalists of advertisement as a important components and factors of formation of modern communicative space.
 
Date 2011-06-06T10:35:33Z
2011-06-06T10:35:33Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Хавкіна Л.М. Вивчення рекламної діяльності як актуальний напрямок університетської освіти майбутніх журналістів: методичні аспекти / Л.М. Хавкіна // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2007. – № 766. Сер.: Філологія. – Вип. 51. – С. 25 – 29
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3302
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна