Запис Детальніше

До проблеми введення математичної термінології на початковому етапі вивчення математики іноземними студентами

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До проблеми введення математичної термінології на початковому етапі вивчення математики іноземними студентами
 
Creator Жовтоніжко, І.М.
Жовтонижко, И.Н.
Zhovtonizhko, I.M.
 
Subject mathematical terminology
foreign students
the initial stage of training
математическая терминология
иностранные студенты
начальный этап обучения
математична термінологія
іноземні студенти
початковий етап навчання
 
Description The problem of introducing the mathematical terminology at the initial stage of learning mathematics by foreign students has been investigated in the article. The methodology of introducing the mathematical terminology (for example common fractions learning) by foreign students has been examined.
Досліджено проблему введення математичної термінології на початковому етапі вивчення математики іноземними студентами та розглянуто методику введення математичної термінології на прикладі вивчення студентами-іноземцями звичайних дробів.
 
Date 2011-06-07T10:06:28Z
2011-06-07T10:06:28Z
2010
 
Type Article
 
Identifier "Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2010, № 17
УДК 001.4:51]:376-054.62
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3318
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти