Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства
|
|
Creator |
Лаврик, О.В.
|
|
Subject |
соціальна реклама
журналістикознавство |
|
Description |
В статье рассматривается социальная реклама как проблема современного журналистиковедения. Исследуются особенности, типы, функции и носители социальной рекламы. The article is devoted to the analysis of the non-commercial advertising as the problem of the modern journalism. Features, types, functions and media of the non-commercial advertising are considered. |
|
Date |
2011-06-08T12:40:02Z
2011-06-08T12:40:02Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лаврик О.В. Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства / О.В. Лаврик // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2006. – № 727. Сер.: Філологія. – Вип. 47. – С. 239 – 242
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3359 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
|
|