Запис Детальніше

Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства
 
Creator Лаврик, О.В.
 
Subject соціальна реклама
журналістикознавство
 
Description В статье рассматривается социальная реклама как проблема современного журналистиковедения. Исследуются особенности, типы, функции и носители социальной рекламы.
The article is devoted to the analysis of the non-commercial advertising as the problem of the modern journalism. Features, types, functions and media of the non-commercial advertising are considered.
 
Date 2011-06-08T12:40:02Z
2011-06-08T12:40:02Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Лаврик О.В. Соціальна реклама як проблема сучасного журналістикознавства / О.В. Лаврик // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2006. – № 727. Сер.: Філологія. – Вип. 47. – С. 239 – 242
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3359
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна