Запис Детальніше

Характерні персонажі: фактор переконання й залучення уваги реципієнтів телевізійних рекламних повідомлень

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Характерні персонажі: фактор переконання й залучення уваги реципієнтів телевізійних рекламних повідомлень
 
Creator Подпружнікова, О.П.
 
Subject персонаж
креатив
реципієнт
характерний персонаж
символ
авторитет
 
Description Висвітлені особливості функціонування характерних персонажів у сучасній телевізійній рекламі. Розглянуті найбільш поширені їх типи, аналізуються особливості взаємодії між ними та наводяться приклади донесення за їх допомогою головної рекламної ідеї до реципієнта.
Освещены особенности функционирования характерных персонажей в современной телевизионной рекламе. Рассмотрены наиболее распространенные их типы, анализируются особенности взаимодействия между ними, а также приводятся примеры донесения с их помощью главной рекламной идеи до реципиента.
The article is devoted to specific of functioning of typical personages in modern television advertising products. The article describes most widespread types of it, analyses specifics of its interaction and examples of the efficient making clear of advertising ideas for recipients with its help.
Подпружнікова Ольга Петрівна – аспірант кафедри журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
 
Date 2011-06-10T07:26:28Z
2011-06-10T07:26:28Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Подпружнікова О.П. Характерні персонажі: фактор переконання й залучення уваги реципієнтів телевізійних рекламних повідомлень / О.П. Подпружнікова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. Сер.: Соціальні комунікації. – 2010. – № 903, вип. 2. – С. 107 – 110
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3390
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна