Запис Детальніше

Гумористичні ситуації як засіб створення сприятливих психологічних умов для засвоєння навчального матеріалу на заняттях з англійської мови

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гумористичні ситуації як засіб створення сприятливих психологічних умов для засвоєння навчального матеріалу на заняттях з англійської мови
 
Creator Кобзарь, Е.И.
Лешнёва, Н.А.
Кобзар, О.І.
Лєшньова, Н.О.
Kobzar, E.I.
Leshnyova, N.A.
 
Subject humorous situation
favourable psychological conditions
perception
attention
motivation
юмористическая ситуация
благоприятные психологические условия
восприятие
внимание
мотивация
гумористична ситуація
сприятливі психологічні умови
сприйняття
увага
мотивація
 
Description Humorous situations as a means of creating favourable psychological
conditions for learning a foreign language and increasing motivation are considered
in the present paper. Practical recommendations on the usage of humorous
situations in the process of teaching are given.
У даній роботі розглядаються гумористичні ситуації як засіб створення на заняттях сприятливих психологічних умов для вивчення іноземної мови та підвищення мотивації. Даються практичні рекомендації з використання гумористичних ситуацій у навчальному процесі.
 
Date 2011-06-11T18:00:51Z
2011-06-11T18:00:51Z
2011
 
Type Article
 
Identifier УДК 811.111’232:378.091.39
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/3407
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти