Запис Детальніше

Формування компетентності в системі наскрізного викладання

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування компетентності в системі наскрізного викладання
 
Creator Шатровський, О.Г.
 
Subject компетентність
ключові компетентності
наскрізне викладання
інтегрований підхід
маркетинг
поведінка споживачів
 
Description Шатровський О.Г., к.б.н., доцент.
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
На прикладі впровадження учбового модуля «Моделювання поведінки споживачів» на інтегрованій основі в наскрізному викладанні на кафедрі маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна обґрунтований шлях формування ключових компетентностей в галузі маркетингу. На примере внедрения учебного модуля «Моделирование поведения потребителей» на интегрированной основе в сквозном преподавании на кафедре маркетинга и менеджмента внешнеэкономической деятельности Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина, обоснован путь формирования ключевых компетентностей в маркетинге. On the example of introduction the educational module «Modelling of consumer behaviour», on the integrated basis with the through teaching approach in Department of Marketing and Management of the Foreign Economic Activity of the V.N. Karazin Kharkov National University, a forming way for the key competences in marketing is grounded.
 
Date 2011-09-12T10:50:56Z
2011-09-12T10:50:56Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Шатровський О.Г. Формування компетентності в системі наскрізного викладання / О.Г. Шатровський // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 851. Сер.: Економіка. – С.
УДК 339.138.017:37.02
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4506
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна