Запис Детальніше

Локальная идентичность как бренд

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Локальная идентичность как бренд
 
Creator Мусиездов, А.А.
 
Subject identity
local identity
brand
идентичность
локальная идентичность
бренд
 
Description Мусиездов Алексей Александрович - кандидат социологических наук, доцент кафедры
социологии Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина.
В статье рассматриваются возможности анализа локальных идентичностей как брендов. Под
локальной идентичностью понимается представление о специфике определенного места в
физическом пространстве. Аргументируется необходимость анализа локальных брендов.
Показаны возможности применения социологических исследовательских методов в их изучении.
У статті розглядаються можливості аналізу локальних ідентичностей як брендів. Під локальною
ідентичністю мається на увазі уявлення про специфіку певного місця у фізичному просторі.
Аргументується необхідність аналізу локальних брендів. Показані можливості використання
соціологічних дослідницьких методів у їх вивченні.
The article deals with the consideration of opportunities of the analysis of local identities as brands. Local
identity means ideas about specificity of certain place of physical space. The necessity of the analysis of
local brands is argued. Potential of usage of sociological research methods in their analysis is shown.
 
Date 2011-11-03T13:07:47Z
2011-11-03T13:07:47Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Мусиездов А.А. Локальная идентичность как бренд / Мусиездов Алексей Александрович // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – № 889. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – Вип. 25. – С. 116-120
УДК 316.334.56
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/4988
 
Language ru
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна