Запис Детальніше

Від апології авангарду до апології реалізму: творчість сценографів-конструктивістів Державного українського оперного театру в оцінці харківської преси (1925–1934)

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Від апології авангарду до апології реалізму: творчість сценографів-конструктивістів Державного українського оперного театру в оцінці харківської преси (1925–1934)
 
Creator Лобанова, І.В.
 
Subject преса
сценографія
вистава
конструктивізм
the press
scenography
performance
constructivism
 
Description Лобанова Інга Вячеславівна – викладач кафедри журналістики Харківського національного інверситету імені
В. Н. Каразіна.
Розглянуті матеріали
харківських часописів, присвячені виставам Державного українського оперного театру середини 1920-х – початку 1930-х рр. Аналізуються рецензії, де дана оцінка просторових розв’язань вистав художниками-
конструктивістами – А. Петрицьким, О. Хвостенко-Хвостовим, ін. Простежені зміни в ставленні преси до авангардистської сценографії в період, коли реалізм поступово ставав єдиним офіційно визнаним стилем
і методом радянських митців.
Рассмотрены материалы харьковских газет и журналов, посвященные постановкам Государственного украинского оперного театра середины 1920-х – начала 1930-х годов. Анализируются рецензии,
в которых дана оценка пространственных решений спектаклей художниками-конструктивистами –
А. Петрицким, А. Хвостенко-Хвостовым, др. Прослежены изменения в отношении прессы к авангардистской
сценографии в период, когда реализм становился единственным официально признанным стилем и методом советских деятелей искусства.
Materials of the Kharkov
newspapers and magazines, devoted to statements of the State Ukrainian opera theater of the middle 1920 – on the
beginnings of 1930 years are considered. Reviews in which an estimation of spatial decisions of performances by
artists-constructivists – A.Petritsky, A.Hvostenko-Hvostovym is given are analyzed. Other changes in relations of the
press to avant-garde scenography during the period when the realism became unique officially recognized style and
a method of the Soviet art workers are tracked.
 
Date 2012-03-26T11:18:38Z
2012-03-26T11:18:38Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Лобанова І.В. Від апології авангарду до апології реалізму: творчість сценографів-конструктивістів Державного українського оперного театру в оцінці харківської преси (1925–1934) / Інга Вячеславівна Лобанова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 968. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 3. – С. 68 – 73
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5634
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна