Від апології авангарду до апології реалізму: творчість сценографів-конструктивістів Державного українського оперного театру в оцінці харківської преси (1925–1934)
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Від апології авангарду до апології реалізму: творчість сценографів-конструктивістів Державного українського оперного театру в оцінці харківської преси (1925–1934)
|
|
Creator |
Лобанова, І.В.
|
|
Subject |
преса
сценографія вистава конструктивізм the press scenography performance constructivism |
|
Description |
Лобанова Інга Вячеславівна – викладач кафедри журналістики Харківського національного інверситету імені В. Н. Каразіна. Розглянуті матеріали харківських часописів, присвячені виставам Державного українського оперного театру середини 1920-х – початку 1930-х рр. Аналізуються рецензії, де дана оцінка просторових розв’язань вистав художниками- конструктивістами – А. Петрицьким, О. Хвостенко-Хвостовим, ін. Простежені зміни в ставленні преси до авангардистської сценографії в період, коли реалізм поступово ставав єдиним офіційно визнаним стилем і методом радянських митців. Рассмотрены материалы харьковских газет и журналов, посвященные постановкам Государственного украинского оперного театра середины 1920-х – начала 1930-х годов. Анализируются рецензии, в которых дана оценка пространственных решений спектаклей художниками-конструктивистами – А. Петрицким, А. Хвостенко-Хвостовым, др. Прослежены изменения в отношении прессы к авангардистской сценографии в период, когда реализм становился единственным официально признанным стилем и методом советских деятелей искусства. Materials of the Kharkov newspapers and magazines, devoted to statements of the State Ukrainian opera theater of the middle 1920 – on the beginnings of 1930 years are considered. Reviews in which an estimation of spatial decisions of performances by artists-constructivists – A.Petritsky, A.Hvostenko-Hvostovym is given are analyzed. Other changes in relations of the press to avant-garde scenography during the period when the realism became unique officially recognized style and a method of the Soviet art workers are tracked. |
|
Date |
2012-03-26T11:18:38Z
2012-03-26T11:18:38Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лобанова І.В. Від апології авангарду до апології реалізму: творчість сценографів-конструктивістів Державного українського оперного театру в оцінці харківської преси (1925–1934) / Інга Вячеславівна Лобанова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 968. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 3. – С. 68 – 73
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5634 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
|
|