Запис Детальніше

Комунікативний потенціал рекламного персонажа в аспекті аргументації

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікативний потенціал рекламного персонажа в аспекті аргументації
 
Creator Подпружнікова, О.П.
 
Subject персонаж
аргументація
емоції
креатив
реципієнт
personage
argumentation
emotion
creative
recipient
 
Description Подпружнікова Ольга Петрівна – аспірант кафедри журналістики Харківського національного університету
імені В. Н. Каразіна.
Розглянуто особливості аргументації як засобу переконання при творенні телевізійної реклами й роль рекламних
персонажів у цьому процесі. Проаналізовані основні типи аргументації, специфіка їх використання при рекламуванні різних видів товарів, а також механізми впливу на реципієнта. Розглянуто особливості добору персонажів з огляду на обраний тип аргументації.
Освещены особенности использования аргументации как средства убеждения при создании телевизионной
рекламы и роль рекламных персонажей в этом процессе. Проанализированы основные типы аргументации,
специфика их использования при продвижении разных видов товаров, а также механизмы воздействия на реципиента. Рассмотрены особенности подбора персонажей в соответствии с избранным типом аргументации.
The
article is devoted to specific of argumentation as instrument of persuasion during the creation of TV advertising and
role of personages in this process. In the article analyzing most widespread types of argumentation, a specifics of its
using in the advertising of different types of goods and mechanisms of influence to the recipients. Besides in the research
described a specific of personage selection according to chosen type of argumentation.
 
Date 2012-03-26T11:38:05Z
2012-03-26T11:38:05Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Подпружнікова О.П. Комунікативний потенціал рекламного персонажа в аспекті аргументації / Ольга Петрівна Подпружнікова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 968. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 3. – С. 112 – 115
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5637
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна