Вербальна складова сучасної соціальної реклами як ефективна комунікативна стратегія
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вербальна складова сучасної соціальної реклами як ефективна комунікативна стратегія
|
|
Creator |
Дончик, Н.Г.
|
|
Subject |
соціальна реклама
вербальна складова соціальної реклами |
|
Date |
2012-05-28T11:18:24Z
2012-05-28T11:18:24Z 2012-03-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дончик Н.Г. Вербальна складова сучасної соціальної реклами як ефективна комунікативна стратегія / Н.Г. Дончик // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 122–124
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5990 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
|
|