Запис Детальніше

Вербальна складова сучасної соціальної реклами як ефективна комунікативна стратегія

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вербальна складова сучасної соціальної реклами як ефективна комунікативна стратегія
 
Creator Дончик, Н.Г.
 
Subject соціальна реклама
вербальна складова соціальної реклами
 
Date 2012-05-28T11:18:24Z
2012-05-28T11:18:24Z
2012-03-21
 
Type Article
 
Identifier Дончик Н.Г. Вербальна складова сучасної соціальної реклами як ефективна комунікативна стратегія / Н.Г. Дончик // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 122–124
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/5990
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна