Синкретичні метафори як інструмент прихованого впливу реклами на людину
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Синкретичні метафори як інструмент прихованого впливу реклами на людину
|
|
Creator |
Ковшова, А.С.
|
|
Subject |
синкретична метафора
прихований вплив реклами на людину реклама |
|
Date |
2012-05-29T11:15:43Z
2012-05-29T11:15:43Z 2012-03-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковшова А.С. Синкретичні метафори як інструмент прихованого впливу реклами на людину / А.С. Ковшова // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 108–110
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6004 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
|
|