Запис Детальніше

Синкретичні метафори як інструмент прихованого впливу реклами на людину

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Синкретичні метафори як інструмент прихованого впливу реклами на людину
 
Creator Ковшова, А.С.
 
Subject синкретична метафора
прихований вплив реклами на людину
реклама
 
Date 2012-05-29T11:15:43Z
2012-05-29T11:15:43Z
2012-03-21
 
Type Article
 
Identifier Ковшова А.С. Синкретичні метафори як інструмент прихованого впливу реклами на людину / А.С. Ковшова // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 108–110
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6004
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна