Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття
|
|
Creator |
Теодорська, Л.І.
|
|
Subject |
комерційна телереклама
вікові особливості сприйняття телереклами телереклама для дітей |
|
Date |
2012-05-31T10:02:14Z
2012-05-31T10:02:14Z 2012-03-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Теодорська Л.І. Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття / Л.І. Теодорська // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 127–130
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6040 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
|
|