Запис Детальніше

Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття
 
Creator Теодорська, Л.І.
 
Subject комерційна телереклама
вікові особливості сприйняття телереклами
телереклама для дітей
 
Date 2012-05-31T10:02:14Z
2012-05-31T10:02:14Z
2012-03-21
 
Type Article
 
Identifier Теодорська Л.І. Комерційна телереклама для дітей: основні чинники впливу, вікові особливості сприйняття / Л.І. Теодорська // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. — С. 127–130
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6040
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна