Запис Детальніше

Символізація як засіб кодування рекламної ідеї

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Символізація як засіб кодування рекламної ідеї
 
Creator Терентьєва, Т.О.
 
Subject засіб кодування рекламної ідеї
символізація
рекламна ідея
 
Description Терентьєва Тетяна Олександрівна – студентка V курсу філологічного факультету (відділення журналістики) Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, науковий керівник – доц. Хавкіна Л. М.
 
Date 2012-06-07T10:04:44Z
2012-06-07T10:04:44Z
2009-04-21
 
Type Article
 
Identifier Терентьєва Т.О. Символізація як засіб кодування рекламної ідеї / Терентьєва Тетяна Олександрівна // Філологічні читання до 205-річчя Харківського університету : тези доповідей ІІ Регіональної студентської наукової конференції 21 квітня 2009 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2009. — С. 91–92
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6156
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна