Символізація як засіб кодування рекламної ідеї
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї
|
|
Creator |
Терентьєва, Т.О.
|
|
Subject |
засіб кодування рекламної ідеї
символізація рекламна ідея |
|
Description |
Терентьєва Тетяна Олександрівна – студентка V курсу філологічного факультету (відділення журналістики) Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, науковий керівник – доц. Хавкіна Л. М.
|
|
Date |
2012-06-07T10:04:44Z
2012-06-07T10:04:44Z 2009-04-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Терентьєва Т.О. Символізація як засіб кодування рекламної ідеї / Терентьєва Тетяна Олександрівна // Філологічні читання до 205-річчя Харківського університету : тези доповідей ІІ Регіональної студентської наукової конференції 21 квітня 2009 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2009. — С. 91–92
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6156 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
|
|