Запис Детальніше

Методика використання рольової гри у навчанні діалогічного мовлення учнів на уроках англійської мови

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика використання рольової гри у навчанні діалогічного мовлення учнів на уроках англійської мови
 
Creator Птушка, О.С.
 
Subject діалог
діалогічне мовлення
методика
рольова гра
dialog
dialogic speech
method
role game
 
Description А.С. Птушка, канд. філол. наук (Харків)
Ця стаття присвячена методиці використання рольової гри у навчанні діалогічного мовлення учнів на уроках
англійської мови. У статті докладно розглянуто рольову гру, діалог та три основні етапи роботи в навчанні
діалогічного мовлення. Результати аналізу дозволяють говорити про те, що застосування рольової гри на всіх
трьох етапах роботи над діалогічним мовленням позитивно впливає на розвиток в учнів навичок і вмінь вести
діалог.
Эта статья посвящена методике использования ролевой игры в обучении
диалогической речи учеников на уроках английского языка. В статье обстоятельно рассмотрена ролевая игра,
диалог и три основных этапа работы в обучении диалогической речи. Результаты анализа позволяют говорить
о том, что применение ролевой игры на всех трех этапах работы над диалогической речью положительно
влияет на развитие у учеников навыков и умений вести диалог.
This article is devoted to the method of the use of role game in teaching of dialogic speech of students on
the lessons of English. Role game, dialog and three basic stages of work in teaching of dialogic speech, is thoroughly
considered in the article. The results of the analysis allow to talk that application of role game on all of three stages
of prosecution of dialogic speech positively influences on development for pupils of skills and abilities to conduct a
dialog.
 
Date 2012-07-02T08:29:52Z
2012-07-02T08:29:52Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Птушка О.С. Методика використання рольової гри у навчанні діалогічного мовлення учнів на уроках англійської мови / О.С. Птушка // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2012. – № 1003. – Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 70. – С. 154–159
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6294
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iмені В.Н. Каразiна