Запис Детальніше

Проблема оцінювання письмових робіт майбутніх перекладачів

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема оцінювання письмових робіт майбутніх перекладачів
 
Creator Черноватий, Л.М.
 
Subject methods of teaching translation
assessment
written translation from a foreign into a native language
types and subtypes of errors
методика навчання перекладу
контроль
письмовий переклад з іноземної мови на українську
типи та види помилок
 
Description Виходячи з аналізу результатів спеціального зрізу, автор пропонує три типи (що несуттєво змінюють зміст оригіналу; що можуть суттєво змінювати зміст оригіналу; що суттєво змінюють зміст оригіналу) та низку видів
(дослівний переклад без врахування контексту; зміна логічних зв’язків понять у оригінальному висловлюванні; невірне виведення значення слова з контексту тощо) помилок, які доцільно враховуватипри оцінюванні письмових
робіт майбутніх перекладачів.
Исходя из результатов специального среза, автор предлагает три типа (несущественно изменяющие содержание оригинала, способные существенно изменить содержание оригинала, существенно изменяющие содержание оригинала) и ряд видов (дословный перевод без учета контекста, изменение логических связей понятий в оригинальном высказывании, неверное выведение значения слова из контекста и др.) ошибок, которые целесообразно учитывать при оценке письменных
работ будущих переводчиков.
Basing upon the
results of a special test analysis, the author suggests three types (having little effect on rendering L1 text into L2, having
a potential to affect that process, affecting rendering L1 text into L2) and a range of subtypes (word-for-word translation
without taking into account the context, changing logical relations of the notions within the L1 utterance, wrong elicitation
of the word meaning from the context etc) of errors to be taken into account in the assessment of written papers submitted
by students majoring in Translation.
 
Date 2012-08-13T11:53:48Z
2012-08-13T11:53:48Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Черноватий Л.М. Проблема оцінювання письмових робіт майбутніх перекладачів / Л.М. Черноватий // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 848. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 58. – С. 257–262.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6418
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна