Запис Детальніше

Ономасіологічний принцип у процесі навчання похідній лексиці на мовних факультетах

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ономасіологічний принцип у процесі навчання похідній лексиці на мовних факультетах
 
Creator Рубцова, М.А.
 
Subject cognitive structure
derivative
nomination
onomasiological model
suffixation
когнітивна структура
номінація
ономасіологічна модель
похідне слово
суфіксація
 
Description У даній статті обґрунтовується необхідність підвищення ефективності навчання іноземним мовам
та доцільність залучення ономасіологічного принципу до учбового процесу під час подання нового лексичного матеріалу. Даються рекомендації щодо змісту вправ, спрямованих на семантизацію та актуалізацію
похідної лексики англійської мови.
В данной статье обосновывается необходимость повышения эффективности обучения
иностранным языкам и целесообразность применения ономасиологического принципа в учебном процессе
при представлении нового лексического материала. Даются рекомендации относительно содержания упражнений, направленных на семантизацию и актуализацию производной лексики английского языка.
The
article substantiates the necessity of heightening the effectiveness of a foreign language teaching and the practicability
of the onomasiological principle application in the process of new vocabulary teaching. The author gives some
recommendations as for the content of exercises for semantization and actualization of English derived vocabulary.
 
Date 2012-08-17T08:20:33Z
2012-08-17T08:20:33Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Рубцова М.А. Ономасіологічний принцип у процесі навчання похідній лексиці на мовних факультетах / М.А. Рубцова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – № 930. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 64. – С. 197–201.
УДК81’243:378.091.33
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6477
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна