Системний підхід до тестування рівня сформованості компетенції майбутніх учителів у говорінні
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Системний підхід до тестування рівня сформованості компетенції майбутніх учителів у говорінні
|
|
Creator |
Українська, О.О.
|
|
Subject |
future foreign language teacher
speaking competence system approach testing компетенція в говорінні майбутній учитель іноземної мови системний підхід тестування |
|
Description |
У статті формулюються підстави для застосування системного підходу до тестування мовленнєвої компетенції майбутніх учителів у говорінні іноземною мовою. Наводяться трактування цього підходу тестологами. Будується концепція його використання в умовах вищої школи, згідно з якою субтест з говоріння розглядається як невід’ємна частина системи навчання та, як наслідок, спирається на ті ж самі загальнодидактичні принципи. З огляду на це описується процес організації тестування говоріння. В статье формулируется обоснование применения системного подхода к тестированию речевой компетенции будущих учителей в говорении на иностранном языке. Приводятся трактования этого подхода тестологами. Создается концепция его использования в условиях высшей школы, согласно которой субтест по говорению рассматривается как неотъемлемая часть системы обучения и, как следствие, опирается на те же общедидактические принципы. С учетом этого описывается процесс организации тестирования говорения. In this article the rationale for applying the system approach to testing future teachers’ competence in speaking a foreign language is formulated. There considered the interpretation of this approach by testers. The concept of how to apply it in universities is established, according to which the speaking subtest is regarded as an integral part of the system of learning and consequently is based on the same general principles. This contributes to the description of the process of testing speaking. |
|
Date |
2012-08-20T10:23:47Z
2012-08-20T10:23:47Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Українська О.О. Системний підхід до тестування рівня сформованості компетенції майбутніх учителів у говорінні / О.О. Українська // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 972. Сер. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 67. – С.
УДК 378.147, 811.133.1 http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6520 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
|
|