Запис Детальніше

Тенденції розвитку методів збору даних у маркетинг-менеджменті

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тенденції розвитку методів збору даних у маркетинг-менеджменті
 
Creator Панченко, М.В.
 
Subject розвиток методів збору даних
маркетинг-менеджмент
збір даних у маркетинг-менеджменті
 
Date 2012-10-03T12:34:11Z
2012-10-03T12:34:11Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Панченко М.В. Тенденції розвитку методів збору даних у маркетинг-менеджменті / М.В. Панченко // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, 6-7 квітня 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – С.
УДК 339.138
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6737
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна