Запис Детальніше

Сучасні функції соціально-етичного маркетингу

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні функції соціально-етичного маркетингу
 
Creator Тур, К.С.
 
Subject функції соціально-етичного маркетингу
соціально-етичний маркетинг
 
Date 2012-10-04T10:40:50Z
2012-10-04T10:40:50Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Тур К.С. Сучасні функції соціально-етичного маркетингу / Тур К.С. // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, 6-7 квітня 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – С.
УДК 339.658
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6777
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна