Запис Детальніше

Обгрунтування доцільності використання програми просування бренду на автомобільному ринку

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтування доцільності використання програми просування бренду на автомобільному ринку
 
Creator Воробйов, Д.С.
 
Subject доцільність використання програми просування бренду
автомобільний ринок
просування бренду на автомобільному ринку
 
Date 2012-10-04T11:27:02Z
2012-10-04T11:27:02Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Воробйов Д.С. Обгрунтування доцільності використання програми просування бренду на автомобільному ринку / Воробйов Д.С. // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, 6-7 квітня 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – С.
УДК 658.8.01
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6784
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна