Тенденції розвитку В2В маркетингу в Україні на прикладі ВАТ «Турбоатом»
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Тенденції розвитку В2В маркетингу в Україні на прикладі ВАТ «Турбоатом»
|
|
Creator |
Зінченко, Е.С.
|
|
Subject |
В2В маркетинг в Україні
ВАТ «Турбоатом» В2В маркетинг |
|
Date |
2012-10-04T11:41:42Z
2012-10-04T11:41:42Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зінченко Е.С. Тенденції розвитку В2В маркетингу в Україні на прикладі ВАТ «Турбоатом» / Зінченко Е.С. // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, 6-7 квітня 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – С.
УДК 330.320.656.13 http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6788 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
|
|