Запис Детальніше

Значення маркетингової стратегії для промислового підприємства в Україні

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення маркетингової стратегії для промислового підприємства в Україні
 
Creator Звєрєв, С.С.
 
Subject маркетингова стратегія
промислове підприємство в Україні
маркетингова стратегія для підприємства
 
Date 2012-10-04T11:51:10Z
2012-10-04T11:51:10Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Звєрєв С.С. Значення маркетингової стратегії для промислового підприємства в Україні / Звєрєв С.С. // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, 6-7 квітня 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – С.
УДК 658.8.01
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6791
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна