Запис Детальніше

Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні
 
Creator Демидова, О.С.
 
Subject державне управління
рекламна діяльність
управління
функції управління рекламною діяльністю
принципи державного управління
 
Description У статті здійснено детальний аналіз понять “управління”, “управлінська діяльність”, “рекламна діяльність”, “управління рекламною діяльністю” та “державне управління рекламною діяльністю”, сформульовані авторські визначення цих понять; розглянуто принципи, основні елементи системи та функції державного управління рекламною діяльністю.
 
Date 2012-10-08T08:34:15Z
2012-10-08T08:34:15Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Демидова О.С. Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні / Демидова О.С. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 935. Економічна серія. – С.
УДК 351.82 : 659.1
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6842
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна