Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні
|
|
Creator |
Демидова, О.С.
|
|
Subject |
державне управління
рекламна діяльність управління функції управління рекламною діяльністю принципи державного управління |
|
Description |
У статті здійснено детальний аналіз понять “управління”, “управлінська діяльність”, “рекламна діяльність”, “управління рекламною діяльністю” та “державне управління рекламною діяльністю”, сформульовані авторські визначення цих понять; розглянуто принципи, основні елементи системи та функції державного управління рекламною діяльністю.
|
|
Date |
2012-10-08T08:34:15Z
2012-10-08T08:34:15Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Демидова О.С. Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні / Демидова О.С. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 935. Економічна серія. – С.
УДК 351.82 : 659.1 http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6842 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна
|
|