Сучасний український рекламний міф
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасний український рекламний міф
|
|
Creator |
Хавкіна, Л.М.
|
|
Subject |
український рекламний міф
міф рекламна міфотворчость структурно-семантичні компоненти сучасний вітчизняний медіа-простір |
|
Description |
У монографії досліджується корпус проблем, пов’язаних із феноменом рекламної міфотворчості, вивчається міфологічна природа реклами як тексту й дискурсу на матеріалі сучасного вітчизняного медіа-простору. Український рекламний міф оцінюється з огляду на шляхи й засоби його творення (вербальні та екстралінгвістичні), основні значущі структурно-семантичні компоненти (бінарні опозиції, архетипи, символіку, хронотоп), особливості функціонування в медіа-середовищі та роль у бутті соціуму. Для науковців, викладачів, практиків рекламної сфери, журналістів, а також усіх, хто цікавиться питаннями міфологічних засад функціонування реклами. |
|
Date |
2012-12-07T08:07:41Z
2012-12-07T08:07:41Z 2010 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Хавкіна Л.М. Сучасний український рекламний міф : монографія / Л.М. Хавкіна. — Х. : Харківське історико-філологічне товариство, 2010. — 352 с.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/7349 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Х. : Харківське історико-філологічне товариство
|
|