Запис Детальніше

Сучасний український рекламний міф

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасний український рекламний міф
 
Creator Хавкіна, Л.М.
 
Subject український рекламний міф
міф
рекламна міфотворчость
структурно-семантичні компоненти
сучасний вітчизняний медіа-простір
 
Description У монографії досліджується корпус проблем, пов’язаних із феноменом рекламної міфотворчості, вивчається міфологічна природа реклами як тексту й дискурсу на матеріалі сучасного вітчизняного медіа-простору. Український рекламний міф оцінюється з огляду на шляхи й засоби його творення (вербальні та екстралінгвістичні), основні значущі структурно-семантичні компоненти (бінарні опозиції, архетипи, символіку, хронотоп), особливості функціонування в медіа-середовищі та роль у бутті соціуму.
Для науковців, викладачів, практиків рекламної сфери, журналістів, а також усіх, хто цікавиться питаннями міфологічних засад функціонування реклами.
 
Date 2012-12-07T08:07:41Z
2012-12-07T08:07:41Z
2010
 
Type Book
 
Identifier Хавкіна Л.М. Сучасний український рекламний міф : монографія / Л.М. Хавкіна. — Х. : Харківське історико-філологічне товариство, 2010. — 352 с.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/7349
 
Language uk
 
Publisher Х. : Харківське історико-філологічне товариство