Основи рекламної діяльності: Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика»
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основи рекламної діяльності: Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика»
|
|
Creator |
Хавкіна, Л.М.
|
|
Subject |
рекламна діяльність
журналістика методичні матеріали |
|
Description |
У навчальному посібнику подано цілісне уявлення про рекламну діяльність, вміщено основні положення щодо її виникнення та еволюції, провідних форм і різновидів на сучасному етапі. Усі питання викладені з урахуванням специфіки журналістської творчості у рамках рекламної діяльності, виклад матеріалу ґрунтується на новітніх концепціях українського та зарубіжного журналістикознавства. Найважливіші теми містять завдання для підготовки до практичних занять. Також у посібнику викладена програма творчої майстерні з курсу «Основи рекламної діяльності», пропонованої студентам як спецкурс. Видання призначене для студентів зі спеціальності «Журналістика» й відбиває основні положення навчального курсу «Основи рекламної діяльності», передбаченого державним освітнім стандартом з відповідної спеціальності. |
|
Date |
2012-12-07T08:40:25Z
2012-12-07T08:40:25Z 2006 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Хавкіна Л. М. Основи рекламної діяльності: Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика». – Вид. 2, доп. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2006. – 56 с.
УДК 659.1:070 (075.8) http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/7353 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна
|
|