Запис Детальніше

Основи рекламної діяльності: Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика»

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основи рекламної діяльності: Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика»
 
Creator Хавкіна, Л.М.
 
Subject рекламна діяльність
журналістика
методичні матеріали
 
Description У навчальному посібнику подано цілісне уявлення про рекламну діяльність, вміщено основні положення щодо її виникнення та еволюції, провідних форм і різновидів на сучасному етапі. Усі питання викладені з урахуванням специфіки журналістської творчості у рамках рекламної діяльності, виклад матеріалу ґрунтується на новітніх концепціях українського та зарубіжного журналістикознавства. Найважливіші теми містять завдання для підготовки до практичних занять. Також у посібнику викладена програма творчої майстерні з курсу «Основи рекламної діяльності», пропонованої студентам як спецкурс.
Видання призначене для студентів зі спеціальності «Журналістика» й відбиває основні положення навчального курсу «Основи рекламної діяльності», передбаченого державним освітнім стандартом з відповідної спеціальності.
 
Date 2012-12-07T08:40:25Z
2012-12-07T08:40:25Z
2006
 
Type Book
 
Identifier Хавкіна Л. М. Основи рекламної діяльності: Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика». – Вид. 2, доп. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2006. – 56 с.
УДК 659.1:070 (075.8)
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/7353
 
Language uk
 
Publisher Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна