Запис Детальніше

ПР-діяльність українських телекомунікаційних компаній «Воля» та «Київстар» з формування довіри споживачів

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПР-діяльність українських телекомунікаційних компаній «Воля» та «Київстар» з формування довіри споживачів
 
Creator Фоменко, В.К.
Гудзь, І.С.
 
Subject конкуренція
провайдери,
довіра споживачів
competition
providers
consumer’s credibility
 
Description Фоменко Володимир Костянтинович — викладач кафедри журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
Гудзь Ірина Сергіївна — магістрант кафедри журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
Проаналізовано досвід ПР-діяльності двох лідерів телекомунікаційного
бізнесу компаній «Воля» та «Київстар» з формування довіри споживачів до провайдерів у Харкові в умовах ро-
звитку висококонкурентного ринку.
The PR-activity of the two leading companies in telecommunication business —
“Volya” and “Kyivstar” in forming a credibility of consumers to providers in Kharkiv on the market with a great level of
competition.
 
Date 2013-04-04T12:32:28Z
2013-04-04T12:32:28Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Фоменко В.К. ПР-діяльність українських телекомунікаційних компаній «Воля» та «Київстар» з формування довіри споживачів / Фоменко В.К., Гудзь І.С. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2012. – № 1027. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 4. – С. 222–226.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/8235
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна