Запис Детальніше

Реклама як документ доби: історія і сучасність у дзеркалі реклами

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама як документ доби: історія і сучасність у дзеркалі реклами
 
Creator Хавкіна, Л.М.
 
Subject реклама
рекламний міф
рекламна ідея
сфери життя
реципієнт
соціальні стереотипи
креатив
advertising
advertising myth
advertising idea
life spheres
recipient
social stereotypes
creative
 
Description Хавкіна Любов Марківна — доктор наук із соціальних комунікацій, професор, завідувач кафедри журналістики
Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
Досліджено базові параметри і варіанти відображення різних сфер життя людини й соціуму в сучасному рекламному міфі, визначено
основні типи і креативно-функціональні різновиди показу-документування матеріальної, соціальної та духовної
сфер життя в українській рекламі. Вивчено здатність рекламних текстів до транслювання, формування й руйнування суспільних стереотипів та до участі у процесі соціалізації особи.
The
base parameters and options of reflection of different spheres of human life and society in modern advertising myth,
definition of the main types and creative-functional versions of display documenting of material, social and spiritual
spheres of life in Ukrainian advertising are examined. An ability of advertising texts to translati, formate and destruct of
public stereotypes and to participate in process of personality socialization is studied.
 
Date 2013-04-05T07:08:39Z
2013-04-05T07:08:39Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Хавкіна Л.М. Реклама як документ доби: історія і сучасність у дзеркалі реклами / Л.М. Хавкіна // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2012. – № 1027. Сер.: Соціальні комунікації. – Вип. 4. – С. 226-231.
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/8241
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна