Запис Детальніше

Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу
 
Creator Бабічева, О.Г.
Babicheva, O.
 
Subject бібліотека
автоматизація бібліотечних процесів
електронні ресурси
інформаційні технології
електронне замовлення літератури
дистанційне обслуговування читачів
automation
library
electronic resources
information technology
services
 
Description Олена Бабічева, заст. директора ЦНБ Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.
У статі і показано, як застосування інформаційних технологій, а саме, автоматизованої реєстрації читачів, електронного каталогу, електронного замовлення літератури, комунікаційної служби «Бібліотечний форум» дає змогу бібліотеці університету на високому рівні забезпечувати навчальний та науково-дослідний процеси, постійно розширювати аудиторію користувачів.
The information technologies use in the service process enables the university library to provide information for educational and scientific processes at a qualitatively higher level. The introduction of new forms of the library and information services, modern and convenient services expand the audience of the users giving them access to traditional and electronic resources of the library.
 
Date 2013-08-28T07:53:09Z
2013-08-28T07:53:09Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Бабічева О.Г. Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу / Олена Бабічева // Бібліотечний вісник. – 2013. – № 3(215). – С. 13–15.
УДК 025.4.036:378.4(477.54)
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/8938
 
Language uk
 
Publisher Київ : Видавництво Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського.