Запис Детальніше

„Ефект віддзеркалення” як проблема політичного маркетингу

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title „Ефект віддзеркалення” як проблема політичного маркетингу
 
Creator Самброс, А.С.
Sambros, A.
 
Subject ефект віддзеркалення
політичний маркетинг
прикладна політологія
політичний ринок
політичне поле
політичні технології
політичний продукт
програмування попиту
моделі поведінки споживачів
mirror effect
political marketing
political product
applied political science
political
market
political technologies
political field
programming of the demand
models of consumer behavior
 
Description Розглядається зв’язок між концепцією „ефекту віддзеркалення” та сучасним етапом розвитку технологій політичного маркетингу. Досліджується вплив „ефекту віддзеркалення” на процес розробки та використання політичних продуктів.
The connection between concept of “Mirror effect” and modern development level of political marketing technologies is studied. The impact of “Mirror effect”, that it makes on the process of development and use of political products is researched.
 
Date 2014-02-04T08:11:03Z
2014-02-04T08:11:03Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Самброс А.С. „Ефект віддзеркалення” як проблема політичного маркетингу / А.С. Самброс // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, серія „Питання політології” – № 1060. – 2013. – С. 118-123
32.019.5
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9449
 
Language uk
 
Relation 1060;
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна