Особливості соціального статусу, соціальних ролей та альтруїзму у підлітків, що використовують булінг у відносинах
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості соціального статусу, соціальних ролей та альтруїзму у підлітків, що використовують булінг у відносинах
|
|
Creator |
Абсалямова, К.З.
Луценко, О.Л. |
|
Subject |
шкільне цькування, булінг, соціальний статус, соціальна роль, заздрісність
соціальна психологія |
|
Description |
The aim of this work is researching the manifestations and social-psychological aspects of bullying in the senior classes of school environment. The sample: 92 pupils of 8-11 years of studying of secondary school and theirs form-masters. The methods: a form of bullying manifestations for pupils and theirs form-masters, sociometry, Drama triangle questionnaire and the tasks on envy/altruism. It was fond the relationships between bullying and negative emotional social status, role of aggressor and victim, and envy.
Метою статті є дослідження проявів та соціально-психологічних аспектів булінгу (цькування) в середовищі старшої школи. Вибірка: 92 учні 8-11 класів загальноосвітньої школи та їхні класні керівники. Методи: анкети щодо проявів булінгу для дітей та класних керівників, метод соціометрії, тест «Драматичний трикутник» та завдання на заздрість/альтруїзм. Знайдені зв’язки булінгу з негативним емоційним соціальним статусом, роллю «агресора», «жертви» та заздрістю. |
|
Date |
2014-07-04T10:06:13Z
2014-07-04T10:06:13Z 2014-07-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9936
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Соціальна психологія;– 2013. - №. 55. – С. 65-76.
|
|