«Булінг по-дорослому»: психологічні особливості жертв цькування у педагогічному середовищі
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
«Булінг по-дорослому»: психологічні особливості жертв цькування у педагогічному середовищі
|
|
Creator |
Луценко, О.Л.
Ткачук, К.Є. |
|
Subject |
цькування на робочому місці, булінг, педагогічні колективи, психологічна атмосфера, стилі керівництва, макіавеллізм, мотиви
психологія |
|
Description |
У статті вивчається ступінь цькування, що шкільні педагоги відчувають на робочому місці, яке може ініціюватися з боку інших педагогів або адміністративного персоналу. В дослідженні булі протестовані 60 вчителів та вихователів двох шкіл м. Харкова (середньої школи та гімназії). Виявлено, що у вивчених школах педагоги зазнають невисокий ступінь необґрунтованих переслідувань. Найбільшою мірою до булінгу вразливі люди тривожні, сенситивні, астенічні, інтровертовані, орієнтовані на гуманістичні цінності. В середньому ступені булінг відчувають особи ригідного, флегматичного типу з конкретним та інертним мисленням. В найменшому ступені булінг сприймають особи шизоідного типу.
|
|
Date |
2014-07-04T10:20:50Z
2014-07-04T10:20:50Z 2014-07-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9939
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Практична психологія та соціальна робота.;2013. – №11. – С. 43-49.
|
|