Запис Детальніше

«Булінг по-дорослому»: психологічні особливості жертв цькування у педагогічному середовищі

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «Булінг по-дорослому»: психологічні особливості жертв цькування у педагогічному середовищі
 
Creator Луценко, О.Л.
Ткачук, К.Є.
 
Subject цькування на робочому місці, булінг, педагогічні колективи, психологічна атмосфера, стилі керівництва, макіавеллізм, мотиви
психологія
 
Description У статті вивчається ступінь цькування, що шкільні педагоги відчувають на робочому місці, яке може ініціюватися з боку інших педагогів або адміністративного персоналу. В дослідженні булі протестовані 60 вчителів та вихователів двох шкіл м. Харкова (середньої школи та гімназії). Виявлено, що у вивчених школах педагоги зазнають невисокий ступінь необґрунтованих переслідувань. Найбільшою мірою до булінгу вразливі люди тривожні, сенситивні, астенічні, інтровертовані, орієнтовані на гуманістичні цінності. В середньому ступені булінг відчувають особи ригідного, флегматичного типу з конкретним та інертним мисленням. В найменшому ступені булінг сприймають особи шизоідного типу.
 
Date 2014-07-04T10:20:50Z
2014-07-04T10:20:50Z
2014-07-04
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9939
 
Language uk
 
Relation Практична психологія та соціальна робота.;2013. – №11. – С. 43-49.