Явище булінгу як деструктивний феномен у середовищі середньої школи
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Явище булінгу як деструктивний феномен у середовищі середньої школи
|
|
Creator |
Абсалямова, К.З.
Луценко, О.Л. |
|
Subject |
шкільне цькування, булінг, соціальний статус, соціальна роль, особистісні якості
психологія |
|
Description |
Метою статті є дослідження проявів соціальних та особистісних особливостей учасників булінгу (цькування) в середовищі середньої школи. Вибірка: 97 учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи та їхні класні керівники. Методи: анкети щодо проявів булінгу для дітей та класних керівників, метод соціометрії, тест «Драматичний трикутник», Адаптований модифікований особистісний опитувальник Р. Кеттела для дітей, проективна методика «Малюнок неіснуючої тварини». Знайдені та пояснені зв’язки проявів булінгу з соціометричними показниками, соціальними ролями, властивостями особистісними.
|
|
Date |
2014-07-04T10:55:12Z
2014-07-04T10:55:12Z 2014-07-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9941
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Вісник Харк. нац. ун-ту імені В.Н. Каразіна. Серія: Психологія.;2014. – № 1095. – С. 191-197.
|
|