Запис Детальніше

Явище булінгу як деструктивний феномен у середовищі середньої школи

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Явище булінгу як деструктивний феномен у середовищі середньої школи
 
Creator Абсалямова, К.З.
Луценко, О.Л.
 
Subject шкільне цькування, булінг, соціальний статус, соціальна роль, особистісні якості
психологія
 
Description Метою статті є дослідження проявів соціальних та особистісних особливостей учасників булінгу (цькування) в середовищі середньої школи. Вибірка: 97 учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи та їхні класні керівники. Методи: анкети щодо проявів булінгу для дітей та класних керівників, метод соціометрії, тест «Драматичний трикутник», Адаптований модифікований особистісний опитувальник Р. Кеттела для дітей, проективна методика «Малюнок неіснуючої тварини». Знайдені та пояснені зв’язки проявів булінгу з соціометричними показниками, соціальними ролями, властивостями особистісними.
 
Date 2014-07-04T10:55:12Z
2014-07-04T10:55:12Z
2014-07-04
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9941
 
Language uk
 
Relation Вісник Харк. нац. ун-ту імені В.Н. Каразіна. Серія: Психологія.;2014. – № 1095. – С. 191-197.