Запис Детальніше

ПОЛІКОДОВІСТЬ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ ЯК МОДУЛЬНОЇ ДИСКУРСИВНОЇ ОДИНИЦІ

Studia Philologica

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПОЛІКОДОВІСТЬ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ ЯК МОДУЛЬНОЇ ДИСКУРСИВНОЇ ОДИНИЦІ
ГЛУЗУВАННЯ ЯК ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ
ГЛУЗУВАННЯ ЯК ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ
 
Creator Мельник В.І., Швецова М.Г.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject медіадискурс; рекламний дискурс; полікодовий текст; когнітивний підхід.
медиадискурс, рекламный дискурс, поликодовый текст, когнитивный подход.
media discourse, advertising discourse, polycode text, cognitive method.
 
Description У статті розглядається феномен полікодовості рекламного тексту як основної одиниці рекламного дискурсу; надаються ознаки полікодовості, що виражені вербальними та невербальними елементами рекламного тексту. Виокремлено ознаки полікодовості рекламного тексту як складної синте-тичної структури.
В статье рассматривается феномен поликодовости рекламного текста как основной единицы рекламного дискурса; подаются признаки поликодовости, которые выражаются вербальными и невербальными элементами рекламного текста. Указаны признаки поликодовсти рекламного текста как сложной синтетической структуры.
The article deals with the polycode text phenomenon of the advertising text as a basic unite of the advertising discourse; presents the features of the poly-code phenomenon that are expressed by verbal and nonverbal elements of the advertisements. It highlights the features of the polycodetext of the advertising message as a complex synthetic structure.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-11-11
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/53
 
Source Studia Philologica; № 2 (2013): Studia Philologica
 
Language ukr
 
Relation http://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/53/65