Особливості маркетингового супроводження підприємств галузі тваринництва
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингового супроводження підприємств галузі тваринництва
|
|
Creator |
Степаненко, Н. І.
Микитюк, В. М. Stepanenko, N. Mykytyuk, V. |
|
Subject |
маркетингова політика
аграрні підприємства адаптація аграрних підприємств цільові ринки marketing politics agrarian enterprises adaptation of agrarian enterprises target markets |
|
Description |
Theoretical, methodological and practical aspects of agrarian enterprises marketing policy are researched. As a result of the sociological research basic marketing determinants of agrarian enterprises adaptation to the changeable terms of target markets is educed.
Досліджено теоретичні, методологічні і практичні аспекти маркетингової політики аграрних підприємств. У результаті соціологічного дослідження виявлено основні маркетингові детермінанти адаптації аграрних підприємств до мінливих умов цільових ринків. |
|
Date |
2015-12-28T08:07:26Z
2015-12-28T08:07:26Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Степаненко Н. І. Особливості маркетингового супроводження підприємств галузі тваринництва / Н. І. Степаненко, В. М. Микитюк // Наук. пр. Полтавської держ. аграр. акад. Сер. Екон. науки. – 2012. – Вип. 1 (4), т. 1. – С. 276–279.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3161 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Полтавська державна аграрна академія
|
|