Запис Детальніше

Особливості маркетингового супроводження підприємств галузі тваринництва

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингового супроводження підприємств галузі тваринництва
 
Creator Степаненко, Н. І.
Микитюк, В. М.
Stepanenko, N.
Mykytyuk, V.
 
Subject маркетингова політика
аграрні підприємства
адаптація аграрних підприємств
цільові ринки
marketing politics
agrarian enterprises
adaptation of agrarian enterprises
target markets
 
Description Theoretical, methodological and practical aspects of agrarian enterprises marketing policy are researched. As a result of the sociological research basic marketing determinants of agrarian enterprises adaptation to the changeable terms of target markets is educed.
Досліджено теоретичні, методологічні і практичні аспекти маркетингової політики аграрних підприємств. У результаті соціологічного дослідження виявлено основні маркетингові детермінанти адаптації аграрних підприємств до мінливих умов цільових ринків.
 
Date 2015-12-28T08:07:26Z
2015-12-28T08:07:26Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Степаненко Н. І. Особливості маркетингового супроводження підприємств галузі тваринництва / Н. І. Степаненко, В. М. Микитюк // Наук. пр. Полтавської держ. аграр. акад. Сер. Екон. науки. – 2012. – Вип. 1 (4), т. 1. – С. 276–279.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3161
 
Language uk
 
Publisher Полтавська державна аграрна академія