Запис Детальніше

Особливості маркетингу на ринку зерна Полісся

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингу на ринку зерна Полісся
 
Creator Новікова, М. Ф.
Novikova, М.
 
Subject зернова галузь
маркетинг
маркетинговий потенціал
зерно
аграрний сектор
зерновая отрасль
маркетинговый потенциал
аграрный сектор
 
Description В статье рассмотрено вопросы маркетингового потенциала зерновой отрасли в региональном масштабе. Также определена роль отдела маркетинга при производстве зерна.
У статті розглянуто питання маркетингового потенціалу зернової галузі в регіональному масштабі, визначено роль відділу маркетингу на виробництві зерна.
 
Date 2016-02-10T09:13:07Z
2016-02-10T09:13:07Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Новікова М. Ф. Особливості маркетингу на ринку зерна Полісся / М. Ф. Новікова // Вісник ЖДТУ. Сер. Екон. науки. – 2004. – № 4 (30). – С. 358–363.
1728-4236
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3323
 
Language uk
 
Publisher Житомирський державний технологічний університет