Особливості маркетингу на ринку зерна Полісся
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингу на ринку зерна Полісся
|
|
Creator |
Новікова, М. Ф.
Novikova, М. |
|
Subject |
зернова галузь
маркетинг маркетинговий потенціал зерно аграрний сектор зерновая отрасль маркетинговый потенциал аграрный сектор |
|
Description |
В статье рассмотрено вопросы маркетингового потенциала зерновой отрасли в региональном масштабе. Также определена роль отдела маркетинга при производстве зерна.
У статті розглянуто питання маркетингового потенціалу зернової галузі в регіональному масштабі, визначено роль відділу маркетингу на виробництві зерна. |
|
Date |
2016-02-10T09:13:07Z
2016-02-10T09:13:07Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Новікова М. Ф. Особливості маркетингу на ринку зерна Полісся / М. Ф. Новікова // Вісник ЖДТУ. Сер. Екон. науки. – 2004. – № 4 (30). – С. 358–363.
1728-4236 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3323 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський державний технологічний університет
|
|