Запис Детальніше

Теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів у галузі дистанційного навчання

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів у галузі дистанційного навчання
Теоретико-методические основы формирования информатических компетентностей учителей в области дистанционного обучения
Theoretical and methodological bases of forming informatic competencies of teachers in distance learning
 
Creator Смирнова-Трибульська, Євгенія Миколаївна
 
Subject



 
Description У статті розглянуті теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів у галузі дистанційного навчання. Виділені етапи такого формування.
В статье рассмотрены теоретико-методические основы формирования информатических компетентностей учителей в области дистанционного обучения. Выделены этапы такого формирования.
The article describes the theoretical and methodological bases of forming informatic competencies of teachers in distance learning. Stages of this forming are dedicated.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Contributor


 
Date 2013-11-22
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/187
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 7, No 3 (2008): Theory and methods of teaching informatics; 04-14
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Vol 7, No 3 (2008): Theory and methods of teaching informatics; 04-14
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Vol 7, No 3 (2008): Theory and methods of teaching informatics; 04-14
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/187/176
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics