Проектування професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного навчання
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проектування професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного навчання
Designing ofprofessional trainingfor future physical education teacherson the basis of contextual learning |
|
Creator |
Іщук, Валерія Валеріївна
Ishchuk, Valery V. |
|
Subject |
готовність до майбутньої професійної діяльності
квазіпрофесійна діяльність педагогічний проект професійна підготовка проектування професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного навчання readiness for future careers quasi-professional activities teaching design training designing of professional training for future physical education teachers on the basis of contextual learning |
|
Description |
Дисертація присвячена проблемі проектування професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного навчання. У роботі на основі аналізу сучасної наукової літератури визначено сутність понять:«готовність майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності», «проектування фізичного виховання на засадах контекстного навчання», «проектування професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного навчання» та ін. Визначена структура, показники і рівні готовності майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови і модель професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного і проектного навчання. У навчальній, квазіпрофесійній і начально-професійній діяльності майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного і проектного навчання використані сучасні форми, методи та технології організації навчально-виховного процесу (проблемна лекція, лекції-аналіз конкретної ситуації, лекція із заздалегідь запланованими помилками, семінар-розв’язування задачі, семінар-дискусія, семінар-дослідження, семінар-розгорнута бесіда, семінар-рефлексія, «Обмін проблемами», «Життєві ситуації із майбутньої професійної діяльності», «Реалізуй задумане», ділові та рольові ігри, кейс-стаді, метод проектів та ін.) The thesis is devoted to designing of professional training for future physical education teachers on the basis of contextual learning. By analysing the modern scientific literature wasdefined the essence of the basic concepts such as:«readiness of future physical education teachersfor professional work», «designing of physical training on the principles of contextual learning», «designing of professional training for future physical education teachers on the basis of contextual learning»and others. 21 Wasdetermined the structure, indicators and levels of readinessfor professional work relatively thefuturephysical education teachers. Were theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions and model of future physical education teachers’ training on the basis of contextual and project-based learning. In a study, quasi-professional and educational-professional activity of future teachers of physical education on the basis of contextual and project -based learning were used modern forms, methods and techniques (problem lecture, lecture , case study, with the pre- planned lecture errors workshop solutions' binding problem, seminar-discussion, seminar, research seminar detailed discussion, seminarreflection, «sharing issues», «life situation with future careers», «implements his plan», business and role-playing, case studies, the method projects etc.) |
|
Date |
2014-12-05T08:58:22Z
2014-12-05T08:58:22Z 2014-05-20 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/57
|
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Лукашевич О. М.
|
|