Запис Детальніше

Проектування професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного навчання

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проектування професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного навчання
Designing ofprofessional trainingfor future physical education teacherson the basis of contextual learning
 
Creator Іщук, Валерія Валеріївна
Ishchuk, Valery V.
 
Subject готовність до майбутньої професійної діяльності
квазіпрофесійна діяльність
педагогічний проект
професійна підготовка
проектування професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного навчання
readiness for future careers
quasi-professional activities
teaching design
training
designing of professional training for future physical education teachers on the basis of contextual learning
 
Description Дисертація присвячена проблемі проектування професійної підготовки
майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного навчання. У
роботі на основі аналізу сучасної наукової літератури визначено сутність
понять:«готовність майбутніх учителів фізичного виховання до професійної
діяльності», «проектування фізичного виховання на засадах контекстного
навчання», «проектування професійної підготовки майбутніх учителів
фізичного виховання на засадах контекстного навчання» та ін. Визначена
структура, показники і рівні готовності майбутніх учителів фізичного
виховання до професійної діяльності. Теоретично обґрунтовано та
експериментально перевірено педагогічні умови і модель професійної
підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного і
проектного навчання.
У навчальній, квазіпрофесійній і начально-професійній діяльності
майбутніх учителів фізичного виховання на засадах контекстного і проектного
навчання використані сучасні форми, методи та технології організації
навчально-виховного процесу (проблемна лекція, лекції-аналіз конкретної
ситуації, лекція із заздалегідь запланованими помилками, семінар-розв’язування задачі, семінар-дискусія, семінар-дослідження, семінар-розгорнута бесіда, семінар-рефлексія, «Обмін проблемами», «Життєві ситуації
із майбутньої професійної діяльності», «Реалізуй задумане», ділові та рольові
ігри, кейс-стаді, метод проектів та ін.)
The thesis is devoted to designing of professional training for future physical
education teachers on the basis of contextual learning. By analysing the modern
scientific literature wasdefined the essence of the basic concepts such as:«readiness
of future physical education teachersfor professional work», «designing of physical
training on the principles of contextual learning», «designing of professional training
for future physical education teachers on the basis of contextual learning»and others.
21
Wasdetermined the structure, indicators and levels of readinessfor professional work
relatively thefuturephysical education teachers. Were theoretically substantiated and
experimentally tested pedagogical conditions and model of future physical education
teachers’ training on the basis of contextual and project-based learning.
In a study, quasi-professional and educational-professional activity of future
teachers of physical education on the basis of contextual and project -based learning
were used modern forms, methods and techniques (problem lecture, lecture , case
study, with the pre- planned lecture errors workshop solutions' binding problem,
seminar-discussion, seminar, research seminar detailed discussion, seminarreflection, «sharing issues», «life situation with future careers», «implements his
plan», business and role-playing, case studies, the method projects etc.)
 
Date 2014-12-05T08:58:22Z
2014-12-05T08:58:22Z
2014-05-20
 
Type Thesis
 
Identifier http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/57
 
Language other
 
Publisher Лукашевич О. М.