Запис Детальніше

Формування особистісно-професійного іміджу вчителя загальноосвітнього навчального закладу засобами самопрезентації.

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування особистісно-професійного іміджу вчителя загальноосвітнього навчального закладу засобами самопрезентації.
Forming of the personal-professional image of a teacher of secondary school by self-presentation methods.
 
Creator Горовенко, Оксана А.
Gorovenko, Oksana A.
 
Subject учитель
імідж
особистісний імідж
професійний імідж
особистісно-професійний імідж
самопрезентація
загальноосвітній навчальний заклад
педагогічні умови
компоненти
показники
структурно-динамічна модель
факторно-критеріальна модель
комплексно-цільова програма
teacher
image
personal image
professional image
personalprofessional image
self-presentation
secondary school
pedagogical frameworks
components
rates
structural-dynamic model
factor-criteria model
complex-purpose program
 
Description Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми
формування особистісно-професійного іміджу вчителя загальноосвітнього
навчального закладу.
У дисертації обґрунтовано сутність понять «імідж учителя», «особистісно-
21
професійний імідж учителя», «самопрезентація учителя». Уточнено компоненти,
показники, рівні сформованості особистісно-професійного іміджу вчителя.
Визначено засоби самопрезентації: позиціювання, емоціоналізація, вербалізація,
деталізація, візуалізація, акцентування уваги на «корисній» інформації. Теоретично
обґрунтовано педагогічні умови формування особистісно-професійного іміджу
вчителя засобами самопрезентації у системі методичної роботи навчального
закладу: мотивування вчителя до успішної професійної діяльності та науково-методичне забезпечення процесу формування особистісно-професійного іміджу
вчителя. Забезпечено їх поетапну реалізацію. Результатами експериментальної
роботи доведено ефективність реалізованих педагогічних умов.
The thesis is a theoretical-experimental research on personal-professional formation
image problems of the teacher in secondary school.
Matter of notions «image», «image of the teacher », «personal-professional image of
the teacher», «self-presentation of the teacher» has been substantiated. Components, rates,
levels of teacher’s personal-professional image were adjusted. Methods of selfpresentation have been defined: positioning, emotionization, verbalization, detailization,
visualization, consideration of attention on «useful» information. Theoretically
pedagogical frameworks of teacher’s formation personal-professional image have been
grounded by self-presentation methods in the system of methodical work of secondary
school: motivation of the teacher for the successful professional work and scientificmethodical ensuring of formation process of professional image of the teacher. Their
phased realization has been ensured. The results of the experimental work was the prove
of effective realized pedagogical frameworks.
 
Date 2015-02-24T09:15:35Z
2015-02-24T09:15:35Z
2013-10-21
 
Type Thesis
 
Identifier http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/93
 
Language other
 
Publisher Ексклюзив