Поняття рефлексії, її cутність та роль у методиці навчання української мови
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Поняття рефлексії, її cутність та роль у методиці навчання української мови
The concept of reflection, its role in cutnist and methods of teaching Ukrainian language |
|
Creator |
Кулик, Олена Д.
Kulyk, Olena D. |
|
Subject |
рефлексія
філософія психологія лінгвістика педагогіка дидактика методика навчання української мови мовна рефлексія мовленнєва рефлексія учні reflection philosophy psychology inguistics pedagogy didactic the methodology of Ukrainian language teaching language reflection speech reflection pupils |
|
Description |
Оскільки поняття «рефлексія» стало спеціальнонауковим, на сьогодні існує величезний діапазон неоднозначних його інтерпретацій. У працях філософів, педагогів, політологів, соціологів та представників більш «молодих» гуманітарних наук знаходимо широку палітру думок, ідей, аналізів, висновків і пропозицій щодо означеного феномена. Не конкуруючи з авторами словників, монографій і навчальних посібників, у нашому дослідженні ми намагалися розширити сучасне бачення цього поняття. Саме тому в пропонованій розвідці здійснили спробу обґрунтувати рефлексію як наукове поняття філософії, психології, лінгвістики й педагогіки початку ХХІ століття та інтегрувати його в площину методики навчання української мови. So far the term «reflection» has become special in science, there is a wide range of its polysemantic interpretation. A wide range of different thoughts, ideas, analyses, conclusions and proposes about the given phenomenon could be found in the works of philosophers, pedagogues, politics, sociologists and the representatives of the more “modern” humanitarian sciences. Without competing with the authors of the dictionaries, monographs and educational books we tried to widen the modern point of the view about this term. That is why an attempt to ground the reflection as a scientific term of philosophy, psychology, linguistics and pedagogic at the beginning of the XXI century and its integration to the area of the methodology of the Ukrainian language education was proposed in this study. |
|
Date |
2015-06-09T10:09:12Z
2015-06-09T10:09:12Z 2014-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кулик О. Д. Поняття рефлексії, її сутність та роль у методиці навчання української мови / О. Д. Кулик // Українська мова і література в школі. - 2014. - №3. - С. 2-7
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/185 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
ТОВ "Лазурит-Поліграф"
|
|