Запис Детальніше

Поняття рефлексії, її cутність та роль у методиці навчання української мови

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поняття рефлексії, її cутність та роль у методиці навчання української мови
The concept of reflection, its role in cutnist and methods of teaching Ukrainian language
 
Creator Кулик, Олена Д.
Kulyk, Olena D.
 
Subject рефлексія
філософія
психологія
лінгвістика
педагогіка
дидактика
методика навчання української мови
мовна рефлексія
мовленнєва рефлексія
учні
reflection
philosophy
psychology
inguistics
pedagogy
didactic
the methodology of Ukrainian language teaching
language reflection
speech reflection
pupils
 
Description Оскільки поняття «рефлексія» стало спеціальнонауковим, на сьогодні існує величезний діапазон неоднозначних його інтерпретацій. У працях філософів, педагогів, політологів, соціологів та представників більш «молодих» гуманітарних наук знаходимо широку палітру думок, ідей, аналізів, висновків і пропозицій щодо означеного феномена. Не конкуруючи з авторами словників, монографій і навчальних посібників, у нашому дослідженні ми намагалися розширити сучасне бачення цього поняття. Саме тому в пропонованій розвідці здійснили спробу обґрунтувати рефлексію як наукове поняття філософії, психології, лінгвістики й педагогіки початку ХХІ століття та інтегрувати його в площину методики навчання української мови.
So far the term «reflection» has become special in science, there is a wide range of its polysemantic interpretation. A wide range of different thoughts, ideas, analyses, conclusions and proposes about the given phenomenon could be found in the works of philosophers, pedagogues, politics, sociologists and the representatives of the more “modern” humanitarian sciences. Without competing with the authors of the dictionaries, monographs and educational books we tried to widen the modern point of the view about this term. That is why an attempt to ground the reflection as a scientific term of philosophy, psychology, linguistics and pedagogic at the beginning of the XXI century and its integration to the area of the methodology of the Ukrainian language education was proposed in this study.
 
Date 2015-06-09T10:09:12Z
2015-06-09T10:09:12Z
2014-03
 
Type Article
 
Identifier Кулик О. Д. Поняття рефлексії, її сутність та роль у методиці навчання української мови / О. Д. Кулик // Українська мова і література в школі. - 2014. - №3. - С. 2-7
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/185
 
Language other
 
Publisher ТОВ "Лазурит-Поліграф"