Запис Детальніше

Педагогічні умови застосування інноваційних технологій з фізичного виховання у післядипломній підготовці вчителів початкових класів

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови застосування інноваційних технологій з фізичного виховання у післядипломній підготовці вчителів початкових класів
Pedagogical conditions of innovative technologies using in physical education in postgraduate training for primary school teachers
 
Creator Савченко, Вікторія А.
Savchenko, Viktoriia A.
 
Subject інноваційні технології
інтерактивне навчання
тренінгові технології
післядипломна підготовка
фізичне виховання
початкова школа
innovative technology
online training
training technologies
postgraduate training
physical education
elementary school
 
Description Дисертація присвячена проблемі вдосконалення системи підвищення
кваліфікації вчителів фізичної культури початкової школи на основі
застосування інноваційних технологій навчання в інститутах післядипломної
17
підготовки. У роботі проаналізовано сучасні підходи щодо вдосконалення
системи післядипломної педагогічної освіти, сутність та зміст інноваційних
технологій навчання.
Досліджено сучасний стан системи підвищення кваліфікації вчителів
фізичної культури та вчителів початкових класів, які викладають фізичну
культуру. З’ясовано сутність та структуру професійної готовності вчителя
фізичної культури до застосування інноваційних технологій фізичного
виховання. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено
педагогічні умови застосування інноваційних технологій навчання в системі
підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури початкової школи.
Запропоновано і впроваджено курс «Методика викладання фізичної
культури в початкових класах з використанням інноваційних технологій
навчання». Для підвищення ефективності навчального процесу запропоновано
використання наступних інтерактивних методів навчання: інформаційне
повідомлення, міні-лекції, мозковий штурм, аналіз історій та ситуацій,
інтерактивні презентації, рольові ігри, запитання та відповіді, дебати, рухливі
ігри тощо; основними формами роботи є групова робота, робота в парах,
індивідуальна.
The dissertation is devoted to the improvement of teacher training primary
school physical education through the use of innovative learning technologies in
institutes of postgraduate training. The work analyzes the current approaches to
improve the system of postgraduate education, the nature and content of innovative
learning technologies.
The present state of teacher training physical education and elementary
teachers who teach physical education. The was analyzed essence and structure of
professional readiness teacher of physical culture to innovative technologies of
physical education was learnt .
Theoretically and experimentally verified conditions for the use of innovative
learning technologies in the training of physical education teachers of primary school.
A special course «Methods of teaching physical education in elementary
school», with using innovative learning technologies was proposed and implemented.
To enhance the learning process we proposed to use these interactive teaching
methods: informative massage mini-lectures, brainstorming, analysis of stories and
situations, interactive presentations, role playing, questions and answers, debates,
outdoor games, the main form of work is group work, work in pairs, individually.
 
Date 2015-06-15T13:01:48Z
2015-06-15T13:01:48Z
2012-12-14
 
Type Thesis
 
Identifier Савченко В. А. Педагогічні умови застосування інноваційних технологій з фізичного виховання у післядипломній підготовці вчителів початкових класів : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня кандид. педагогічних наук (13.00.04 – теорія і методика професійної освіти) / В. А. Савченко ; наук. керівн. Н. В. Москаленко. - Переяслав-Хм. : ФОП Лукашевич О.М., 2012. - 19 с.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/206
 
Language other
 
Publisher ФОП Лукашевич О. М.