Професійно-педагогічна адаптація молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Професійно-педагогічна адаптація молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю
Vocational teacher adaptation of young academics non- teaching profil |
|
Creator |
Шара, Світлана О.
Shara, Svitlana O. |
|
Subject |
адаптація
професійно-педагогічна адаптація професійно-педагогічна адаптованість молодий викладач формування технологія методична робота вищий навчальний заклад непедагогічного профілю adaptation professional and pedagogical adaptation professional and pedagogical adaptation a young teacher formation technology methodical work university non-teaching profile |
|
Description |
Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійно-педагогічної адаптованості молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. У роботі обґрунтовано суть професійно-педагогічної адаптованості молодого викладача як системи настанов, що зумовлюють визначення ним цілей професійної діяльності, власного місця в ній, вибір засобів, дій, методів оцінки отриманих результатів, які в цілісному поєднанні забезпечують ефективну професійно-педагогічну діяльність. Визначено основні ознаки та структуру процесу професійно- педагогічної адаптації молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено технологію формування професійно-педагогічної адаптованості молодих викладачів у системі методичної роботи вищих навчальних закладів непедагогічного профілю, що включає мотиваційно-організаційний, практично- діяльнісний, контрольно-коригувальний етапи. Розроблено діагностичний інструментарій для визначення критеріїв і показників рівнів сформованості професійно-педагогічної адаптованості молодого викладача. The dissertation is a theoretical and experimental research of formation vocational teacher adaptation of young academics non-teaching profile. In essence dissertation vocational teacher adaptation of young teachers as a system of guidelines that contribute to determining his professional goals, their own place in it, the choice of tools, actions, methods, evaluation of the results, which in combination provide effective holistic professional and educational activities. Found the main features of the structure and process of vocational teacher adaptation of young academics non- teaching profile. Theoretically and experimentally verified technology of vocational teacher adaptation of young teachers in the technical work of higher education institutions non-teaching profile, which includes motivational and organizational, practical and activity, control and corrective steps. Developed a diagnostic tool to determine the criteria and indicators of the level of professional and pedagogical adaptation of young teachers. |
|
Date |
2015-06-18T09:05:22Z
2015-06-18T09:05:22Z 2013-01-01 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Шара С. О. Професійно-педагогічна адаптація молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня кандид. педагогічних наук (13.00.04 – теорія і методика професійної освіти) / С. О. Шара ; наук. керівн. В. Ю. Стрельніков. – Переяслав-Хм. : ВНЗ Укоопспілки ПУЕіТ, 2013. – 20 с.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/223 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
ВНЗ Укоопспілки ПУЕіТ
|
|