Запис Детальніше

Професійно-педагогічна адаптація молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Професійно-педагогічна адаптація молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю
Vocational teacher adaptation of young academics non- teaching profil
 
Creator Шара, Світлана О.
Shara, Svitlana O.
 
Subject адаптація
професійно-педагогічна адаптація
професійно-педагогічна адаптованість
молодий викладач
формування
технологія
методична робота
вищий навчальний заклад непедагогічного профілю
adaptation
professional and pedagogical adaptation
professional and pedagogical adaptation
a young teacher
formation
technology
methodical work
university non-teaching profile
 
Description Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми
формування професійно-педагогічної адаптованості молодих викладачів вищих
навчальних закладів непедагогічного профілю. У роботі обґрунтовано суть
професійно-педагогічної адаптованості молодого викладача як системи
настанов, що зумовлюють визначення ним цілей професійної діяльності,
власного місця в ній, вибір засобів, дій, методів оцінки отриманих результатів,
які в цілісному поєднанні забезпечують ефективну професійно-педагогічну
діяльність. Визначено основні ознаки та структуру процесу професійно-
педагогічної адаптації молодих викладачів вищих навчальних закладів
непедагогічного профілю. Теоретично обґрунтовано й експериментально
перевірено технологію формування професійно-педагогічної адаптованості
молодих викладачів у системі методичної роботи вищих навчальних закладів
непедагогічного профілю, що включає мотиваційно-організаційний, практично-
діяльнісний, контрольно-коригувальний етапи. Розроблено діагностичний
інструментарій для визначення критеріїв і показників рівнів сформованості
професійно-педагогічної адаптованості молодого викладача.
The dissertation is a theoretical and experimental research of formation
vocational teacher adaptation of young academics non-teaching profile. In essence
dissertation vocational teacher adaptation of young teachers as a system of guidelines
that contribute to determining his professional goals, their own place in it, the choice
of tools, actions, methods, evaluation of the results, which in combination provide
effective holistic professional and educational activities. Found the main features of
the structure and process of vocational teacher adaptation of young academics non-
teaching profile. Theoretically and experimentally verified technology of vocational
teacher adaptation of young teachers in the technical work of higher education
institutions non-teaching profile, which includes motivational and organizational,
practical and activity, control and corrective steps. Developed a diagnostic tool to
determine the criteria and indicators of the level of professional and pedagogical
adaptation of young teachers.
 
Date 2015-06-18T09:05:22Z
2015-06-18T09:05:22Z
2013-01-01
 
Type Thesis
 
Identifier Шара С. О. Професійно-педагогічна адаптація молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня кандид. педагогічних наук (13.00.04 – теорія і методика професійної освіти) / С. О. Шара ; наук. керівн. В. Ю. Стрельніков. – Переяслав-Хм. : ВНЗ Укоопспілки ПУЕіТ, 2013. – 20 с.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/223
 
Language other
 
Publisher ВНЗ Укоопспілки ПУЕіТ