Запис Детальніше

До проблеми теоретико-емпіричного вивчення соціально-психологічної компетентності старшокласників у спілкуванні

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До проблеми теоретико-емпіричного вивчення соціально-психологічної компетентності старшокласників у спілкуванні
To the problem of theoretical and empirical study of social and psychological competence of senior pupils in communication
 
Creator Федосєєва, Ірина В.
Fedosjejeva, Iryna V.
 
Subject спілкування
комунікація
соціально-психологічна компетентність
комунікативна компетентність
міжособистісні взаємини
навчальна діяльність
старший шкільний вік
communication
intercourse
social and psychological competense
communicative competence
interpersonal mutual relation
educational activity
senior school age
 
Description У статті розкрито результати ґрунтовного теоретико-емпіричного дослідження проблеми компетентності старшокласників у спілкуванні. Автором здійснено спробу на основі аналізу дефініцій компетентності у спілкуванні виявити відмінності у підходах різних авторів і одночасно засвідчити певну спільність поглядів щодо тих чи тих ознак даного психологічного феномену; виокремити структурні складові досліджуваного комплексного утворення. Стрижневим завданням, розвʼязаним у дослідженні, стала розробка і верифікація на матеріалі емпіричних досліджень методики вимірювання рівня компетентності старшокласників у спілкуванні. Проведене емпіричне дослідження презентоване у вигляді результатів констатувального експерименту на матеріалі учнів старших класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів України.
The results of profound of theoretical and tmpirical research of the problem competence of senior pupils in communication are revealed in the article. The author attempted on the base of analysis of definition competence in communication to reveal of differences in approaches of different authors and one time to prove of some communion of views regarding this psychological phenomenon; the structural components of investigated the complex formation are
explored. During futher research was found of destitution of generally accepted methods of psychological diagnosis of competence in communication. The main task in research is a working and verification on the material of empirical researches of the methods of measuring level of competence of senior pupils in communication. Proposed author methods can serve of responsible and valid instrument of psychological diagnosis this complex formation as competence in communication. The empirical research is conducted, it is presented as results of constative experiment on the material of senior pupils of secondary educational establishment of Ukraine, it showed of existence the higher index of competence in communication. However significant remained of choiceʼs particle, it needs of competence, directing and orderly psychological influence of correctional and developing character. The theoretical and empirical research of social and psychological competence of senior pupils in communication did himself not exhaust this problem, consequently us outlined of possibilities of further investigations in this direction.
 
Date 2015-06-18T09:52:20Z
2015-06-18T09:52:20Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Федосєєва І. В. До проблеми теоретико-емпіричного вивчення соціально-психологічної компетентності старшокласників у спілкуванні / І. В. Федосєєва // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Вип. 23. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2014. – С. 651-663
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/224
 
Language other
 
Relation ;Вип. 23
 
Publisher Аксіома