Запис Детальніше

Розвиток професійної самоорганізації майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток професійної самоорганізації майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики
The development of professional self-organization of future biology teacher during a teaching practice
 
Creator Яворський, Андрій А.
Yavorskyi, Andrii A.
 
Subject майбутні вчителі біології
педагогічна практика
професійна самоорганізація
професійна підготовка
самореалізація
самоактуалізація
самоздійснення
future teachers of biology
teaching practice
professional self- organization
professional training
self-realization
self-actualization
self-fulfilment
 
Description Дисертацію присвячено проблемі розвитку професійної самоорганізації
майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики. З’ясовано сутність,
компоненти, критерії та показники професійної самоорганізації майбутнього
вчителя біології в процесі педагогічної практики. У роботі розглянуто сучасну
психолого-педагогічну літературу з проблеми дослідження, визначено
особливості проведення педагогічної практики у професійній підготовці
сучасного вчителя біології.
Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні
умови розвитку професійної самоорганізації майбутніх учителів біології у ході
педагогічної практики. Розроблено і впроваджено модель підготовки майбутніх
учителів біології до професійної самоорганізації в процесі педагогічної практики.
Експериментально
визначено
рівні
професійної
самоорганізації
майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики. Апробація на
практиці розробленої моделі довела її результативність та позитивну динаміку
рівнів сформованості досліджуваного феномену.
The thesis is devoted to the development of professional self-organization of
future biology teacher during a teaching practice. The concept, components, criteria and
indicators of professional self-organization of future biology teacher during a teaching
practice. The thesis examines contemporary psychological and pedagogical literature on
the study; the features of conducting the teaching practice in the professional education
of the modern biology teacher were determined.
The pedagogical conditions of professional self-organization of future biology
teacher during a teaching practice were substantiated theoretically and tested
experimentally. The model of training of future biology teachers to professional self-
organization during a teaching practice was design and implemented.
The levels of professional self-organization of future biology teacher during a
teaching practice were experimentally determined. Testing the proposed model in
practice proved its effectiveness and positive dynamics of the levels of the formation of
the phenomenon studied.
 
Date 2015-06-22T06:45:19Z
2015-06-22T06:45:19Z
2014-05-20
 
Type Thesis
 
Identifier Яворський А. А. Розвиток професійної самоорганізації майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 − теорія і методика професійної освіти / А. А. Яворський ; наук. кер. М. Г. Чобітько. − Переяслав-Хм. : Нечитайло О. Ф., 2014. − 20 с.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/230
 
Language other
 
Publisher Нечитайло О. Ф.