Розвиток професійної самоорганізації майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток професійної самоорганізації майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики
The development of professional self-organization of future biology teacher during a teaching practice |
|
Creator |
Яворський, Андрій А.
Yavorskyi, Andrii A. |
|
Subject |
майбутні вчителі біології
педагогічна практика професійна самоорганізація професійна підготовка самореалізація самоактуалізація самоздійснення future teachers of biology teaching practice professional self- organization professional training self-realization self-actualization self-fulfilment |
|
Description |
Дисертацію присвячено проблемі розвитку професійної самоорганізації майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики. З’ясовано сутність, компоненти, критерії та показники професійної самоорганізації майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики. У роботі розглянуто сучасну психолого-педагогічну літературу з проблеми дослідження, визначено особливості проведення педагогічної практики у професійній підготовці сучасного вчителя біології. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови розвитку професійної самоорганізації майбутніх учителів біології у ході педагогічної практики. Розроблено і впроваджено модель підготовки майбутніх учителів біології до професійної самоорганізації в процесі педагогічної практики. Експериментально визначено рівні професійної самоорганізації майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики. Апробація на практиці розробленої моделі довела її результативність та позитивну динаміку рівнів сформованості досліджуваного феномену. The thesis is devoted to the development of professional self-organization of future biology teacher during a teaching practice. The concept, components, criteria and indicators of professional self-organization of future biology teacher during a teaching practice. The thesis examines contemporary psychological and pedagogical literature on the study; the features of conducting the teaching practice in the professional education of the modern biology teacher were determined. The pedagogical conditions of professional self-organization of future biology teacher during a teaching practice were substantiated theoretically and tested experimentally. The model of training of future biology teachers to professional self- organization during a teaching practice was design and implemented. The levels of professional self-organization of future biology teacher during a teaching practice were experimentally determined. Testing the proposed model in practice proved its effectiveness and positive dynamics of the levels of the formation of the phenomenon studied. |
|
Date |
2015-06-22T06:45:19Z
2015-06-22T06:45:19Z 2014-05-20 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Яворський А. А. Розвиток професійної самоорганізації майбутнього вчителя біології в процесі педагогічної практики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 − теорія і методика професійної освіти / А. А. Яворський ; наук. кер. М. Г. Чобітько. − Переяслав-Хм. : Нечитайло О. Ф., 2014. − 20 с.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/230 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Нечитайло О. Ф.
|
|