Розвиток освіти дорослих : шведський досвід
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток освіти дорослих : шведський досвід
DEVELOPMENT ADULT EDUCATION : THE SWEDISH EXPERIENCE |
|
Creator |
Сігаєва, Лариса Є.
Sihaieva, Larysa Ye. |
|
Subject |
освіта дорослих
розвиток освіти дорослих форми організації освіти дорослих у Швеції adult education adult education development forms of adult education in Sweden |
|
Description |
У статті автор обгрунтовує значущість освіти дорослих для розвитку суспільства, доводить, що призначення освіти дорослих в сучасних умовах полягає у розв’язанні їх соціальних проблем, визначає причини відставання розвитку освіти дорослих в Україні від розвинених країн. На підставі вивчення психолого-педагогічної літератури автором здійснено ретроспективний аналіз становлення розвитку освіти дорослих у Швеції, яке має глибоке коріння та визначається чотирьма тенденціями: постійний розвиток постійне шкіл для дорослих при підтримці урядових структур; вдосконалення професійних знань дорослих; незалежність і добровільність; створення навчальних асоціацій з метою розповсюдження ідеї постійного набуття знань та підтримки дорослих на цьому шляху. Визначені форми організації освіти дорослих у Швеції: навчальні гуртки, народні університети, вищі народні школи, вечірні школи самонавчання, короткотермінові навчальні курси та роль держави в постійної підтримці щодо можливостей особистісного розвитку дорослої людини. The article substantiates the importance of adult education for social development, argues that the purpose of adult education in modern terms is to solve their social problems, identifies causes of backwardness of adult education in Ukraine from developed countries. Based on the study of the psychological and educational literature authored by a retrospective analysis of the formation of adult education in Sweden, which has deep roots and is defined by four varieties trends: ongoing development of schools for adults with the support of government agencies; continuous improvement of professional skills of adults; independent and voluntary; creation of educational associations to spread ideas of permanent acquisition of knowledge and support to adults along the way. Defined forms of adult education in Sweden: study groups, people's universities , higher public schools, evening schools learning , short-term training courses and the state's role in the continued support of the opportunities for personal development adult. |
|
Date |
2015-06-25T11:56:40Z
2015-06-25T11:56:40Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сігаєва Л. Є. Розвиток освіти дорослих : шведський досвід [Електронний ресурс] /Л. Є. Сігаєва // Теорія та методика управління освітою : Електронне фахове видання :матеріали Міжнародної наук.-практич. конференц. Освіта дорослих у контексті сталого розвитку (Київ, 23-24 квітня 2014 р.). – К., 2014. – № 2 (14). – Режим доступу до журналу : http;//tme.umo.edu.ua/
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/258 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Київ
|
|