Здоров'язбережувальний супровід студентів вищих навчальних закладів під час проведення навчальних польових практик
Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Здоров'язбережувальний супровід студентів вищих навчальних закладів під час проведення навчальних польових практик
Нealth keeping support for students of higher educational establishments in conducting field practices |
|
Creator |
Воловик, Людмила М.
Volovyk, Ljudmyla M. |
|
Subject |
здоров’я
здорова нація навчальні польові практики здоров’язбережувальний супровід географічні комплекси health healthy nation educational field practices healthkeeping support geographic complexes |
|
Description |
У статті розглядається сутність здоров’язбережувального супроводу студентів вищих навчальних закладів під час проведення навчальних польових практик з географії, оскільки проблема виховання здорової нації орієнтує педагогічну спільноту на упровадження здоров’язбережувальних технологій у сучасну педагогічну практику, тому педагог повинен мати систему нових знань щодо психолого-педагогічних, екологічних, соціально-медичних, культурологічних засад формування в дітей, студентства та молоді потреби у здоровому способі життя. Нині освіта характеризується широким упровадженням технологічного підходу. І це є об’єктивним процесом, новим етапом в еволюції освіти, на якому будуть переглянуті підходи до супроводу і забезпечення процесу природного розвитку особистості. Традиційними, фахово визначальними у підготовці майбутніх спеціалістів-географів є навчальні польові практики. Їх головною метою є закріплення теоретичних знань на основі ознайомлення студентів із фактично існуючими, просторово поширеними природними та антропогенно сформованими геокомплексами. У ході навчальних польових практик студенти закріплюють знання, уміння та навички, отримані на лекційних та лабораторних заняттях, оволодівають новими методами пізнання природних процесів, набувають практичних навичок збору, систематизації, опису та оформлення зібраного матеріалу. In this article is regarded the essence of health keeping support for university students during the educational field practices in geography, since the problem of healthy nation education focuses the teaching community on introduction of healthy keeping modern technologies into teaching practice, so the teacher should have a system of new knowledge about psycho-educational, environmental, social, health, cultural foundations of developing in children, students and young people the need for a healthy lifestyle. Today the education is characterized by the widespread introduction of technological approach and this is an objective process, a new stage in the evolution of education, on which will be reviewed the approaches to support and ensure the natural process of personal development. Traditional and professionally decisive in preparing future professionals geographers are the field practices. Their main objective is to consolidate the theoretical knowledge based on acquainting students with the actual existing spatially widespread natural and anthropogenically formed geocomplexes. During field training, the students reinforce their knowledge, skills and abilities gained on lectures and laboratory sessions, master the new methods of knowledge of natural processes, acquire practical skills in collecting, systematization, describing and processing of the collected material. |
|
Date |
2015-07-01T11:01:54Z
2015-07-01T11:01:54Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Воловик Л. М. Здоров'язбережувальний супровід студентів вищих навчальних закладів під час проведення навчальних польових практик / Л. М. Воловик // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 34. - С. 27-33.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/271 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
;Вип. 34
|
|
Publisher |
Лисенко М. М.
|
|